tiiisdag

Hahha, det e faan inte sant. Jag hamnade i en av de snabba/smarta grupperna i matte XD Det måste faan va ett skämt. Det va nåra killar som ska gå i min grupp oxå(nåra från min/andra klasser) De va oxå helt chockad över att de fått så bra poäng. Så helt plötsligt stod alla o snackade om att ojj, det här ska jag faan berätta för mamma, hon kommer bli så jävla stolt. Vilka gulliga små pöjkar som tänker på sina mammor XD

Håller typ på att bli förkyld eller nåt. Känner mig grymt hängig. Blää :S Fin fin start på skolåret :/

Just det nu ska jag lägga in alla bilder jag fått från Jojjo :D Asså inte i bloggen utan i datan :P

 me likes rosa rosor :D rosa e fiint :D(fick blommorna av Vera på grillfesten :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback