The last kiss & Pakten

Såg två filmer igårkväll me girlsen. The last kiss(me bl.a Rachel Bilson o Zach Braff ) o Pakten. The last kiss handlade om att Michael(Braff)som e i 30årsåldern var otrogen mot sin gravida flickvän med en collegestudent. Filmen handlar typ om äktenskapskriser. Alla bråkar typ me sin partner om ett eller annat. Men filmen va ganska bra ändå :)
 
Pakten handlade om fyra killar som har magiska krafter.  Från o med det att de blir 18 så får de typ större krafter o ju mer de då använder krafterna desto snabbare åldras dem. Killarna e alla ättlingar till en häxmästare(trollkarl) som levde för många, många år sen. Det va fem familjer i ättlingsledet(eller va faan det kallas :P) men nu e det bara fyra kvar. Den femte familjen påstås vara utdöd, men när det börjar hända skumma saker i killarnas liv så börjar de undra om den femte ättlingen verkligen e död...
Hahah, ganska kass beskrivning av filmen, men det e så svårt att förklara thriller filmer o skräckisar.
 Killen det handlar mest om, Caleb han har fett snygg överkropp. XD Ville bara att ni skulle veta det(hahah, töntigt I know :P)

Det va mysigt att sitta me hela gänget(inte sara, men resten iaf) igen o bara mysa framför tvn. :) Hahha, vet ni hur fort det går att käka upp popcorn för oss? XD När vi kom till Anna först så kollar Karro på mig o frågar lite förvirrat. Men johanna har du krympt? Vill bara säga att Karro att jag inte krympt, det e du som har växt. Jag mätte mig imorse för att kolla så att jag hade rätt XD o det e du som har växt :P Jag e förtfarande lika lång som jag va förut :P O just det, det blev inget tjafs om filmer när vi gick o hyrde. Det e typ första gången vi inte behöver lotta om dem XD

Drömde en ganska konstig dröm inatt. Först drömde jag att jag, Sandra, Anna o Jojjo.F va i USA o skulle leta reda på stället där de spelar in "So you Think you can dance"(drömde det säkert eftersom Jojjo snackar om det hela tiden XD). Medans vi gick så höll jag o Anna på att slå vad om vem som såg Globen först(trots att Globen ligger i Stockholm) Jag va den som såg Globen först, precis samtidigt som vi hittade SYTYCD-inspelningsplatsen. Sen helt plötsligt så va vi fyra i Kroatien nånstans o skulle ta oss ner för en jättebrant backe. Jag föreslog att vi bara skulle slänga oss ut o rulla nerför i den sandiga backen. De andra behövde rädda mig flera gånger eftersom jag tydligen hoppade mot min död om jag hoppade. Sen helt plötsligt så e vi på en lite planare del, men den branta backen e fortfarande kvar. En liten tjej kommer gående me sina kompisar o börjar göra upp brasor. Jag börjar förklara för dem på engelska att de kommer elda upp hela Kroatien om de tänder. Jag lyckas övertala dem att inte tända. Sen helt plötsligt kommer min familj upp för backen som helt plöstligt inte alls e brant längre o frågar om vi inte ska gå tillbaka till klassen som e på hotellet vi tydligen bor på.... Sen orkar jag inte berätta mer, typ hälften av alla läsare har ändå somnat efter den här delen XD

See yaa :)

Kommentarer
Postat av: långakarro

hmm, visste att det skulle vart lite skumt om du hade krympt... :D

2007-08-09 @ 15:54:01
Postat av: Jojo

långakarro: aa :P för så gammal har jag inte blivit än XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback