tema kärlek

Idag har jag gått i skolan(grymt ovanligt på en måndag jag vet jao XD) Vi hade tre timmar foto. Fett kul :D Fast jag o Mikaela åkte till Slussen o gamla stan för att fota där o då börja det regna XD Fast det regna inte hela tiden som tur va :P Temat man skulle fota va tema Kärlek. Jag hade typ noll inspiration för det asså. På månda förmiddag e inte min hjärna till för att tänka, då e den till för att sova hehe. Men det blev lite bilder iaf :P

I går så konfirmerades Jojjo. Fick massvis med flashbacks när vi satt där i kyrkan. Fast när våran konfagrupp gick in så hade vi den här Zlatan låten (kommer inte ihåg va den heter :P) Jojjos konfagrupp hade typ främling eller nåt XD Men konfirmationen va bra iaf :) Satt typ o asgarva då Jojjos kompis spelade typ superman eller nåt XD Sen efter så stack vi hem till Jojjo o åt god mat o gooodaaa tårtor. J öppnade presenter oxå :P
     

Sen på kvällen  va jag,Sara, Sandra, Jojjo.L o Saras lillesyrror Johanna o Erika o såg The SImpsons!!! Den va fett bra :D
  Men Jojjo hittade en ny kompis som va stoor o grön haha :P

Spiderpig, spiderpig, does whatever a spiderpig does. Can he swing from a web no hen can´t, he is a pig. Look out! He is a spiderpiig XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback