stan,shrek o cookies

Va i stan me J.L today. Dt va kuligt trots att vi bara va inne på Gina tricot o fikade på Waynes coffee(vårt ställe :P) När vi kom hem träffa vi Moa o nu ska vi tre o Jojjios kompis Jessie kolla på filmen the holiday. Har sett den en gång förut men iaf :P Så det blir jag o 92orna ikväll asså. Nice.

Imorron ska jag träffa Jojjo, Paula o kanske Jojjo :P Har inte sett Paula på jättelänge eftersom hon vart bortrest, så det ska bli kul att ses igen :D Undra va vi ska hitta på bara... :)

Eftersom lilla söto J gillar att vara me på bild (till skillnad från alla andra människor jag känner :P)så får hon va det här oxå :P

      
1:Jojjos typiska pose 2: jag o jojjo(för alla som inte ser att det e vi XD)
3: Yeah vilke snygge miner 4: Jojjo ;)
5 o 6: Mina polare Shrek o Åsnan. Vi e såhär tajta (**visar me fingrarna**)
7: hahaha, jag gillar lixom att ta egobilder trots att jag ser ut som ett riktigt miffo XD

O just det eftersom min egna kamera e på lagning så lånar jag "familljens" digitalkamera istället. Synd för er som blev glada över att jag inte skulle kunna leka paparazzi på en månad. Lider me er allihopa...not! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback