stan snyggaste frilla

E inte vad jag har just nu XD

Asså jag höll på o leta efter min skolväska. O så hittade jag den. Me alla små grejer o kort från klassresan. Aaw kärlek XD

Hahah, folk säger att jag inbillar mig, men jag tycker att folk stirrrat jättemycket på mig både idag o igår. Kanske inbillar mig men aja :P

Idag när vi va i Kista så blev jag, J o S typ förföljda av en vakt inne på Stadium. O gissa varför. Jag hade min luva på mig för att mitt hår såg så mobbat ut. Alla expiditer kolla typ snett på mig inne i alla andra affärer oxå. Så om ni ursäktar mig ska jag nu gå o stjäla lite prylar. Fast först ska jag plåga S o T me lite av min fina musik :P moahahah. Sen e det iväg till Jojjo

OMG, har bara 14 timmar kvar av mitt sommarlov!!! XD

Kommentarer
Postat av: Pochi

OMFG!You wrote this when we were in the next room?! That´s just so evil. Well, atleast I broke down your door and made you switch music |_~

2007-08-16 @ 15:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback