O här står rubriken

Blää, nu regnar det igen. Hade sol i typ 3-4 dar om ens det :S Men jag hann få tillbaka min solbränna från Kroatien iaf. Fast jag e ändå inte brun XD (jag e lite utseendefixerad kanske, men aja :P) nej, men vänta...nu blir det lite ljusare, molnen kanske lättar upp. Jippie :D

Börjar skolan om åtta dagar. Vilket betyder att jag inte hinner me på en sista minuten-resa till L.A. O jag som skulle lära mig surfa XD Aja det får väl bli nästa sommar. När jag har hunnit skaffa mig jobbet som miljonär oxå :P Nån som hänger me? Känner lixom inte nån där borta  :P

mixad blandning :P
 Va gör de här egentligen? :P
 För att det hade varit riktigt kul om det där ljuset hade varit lågor moahahah :P
 När det va maj var det sommar redan :)
 Hahha, jojjo blev kort :P
 18e e det dags igen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback