no rubrik :P

Okej hur många timmar tar det att flyga till USA? De flesta säger att det tar typ 8-13 timmar beroende på vilken del av USA det e. Men sen finns det en människa (nämner inga namn :P) som säger att det tog ungefär 20-23 timmar för honom att komma dit. Cykla han dit då eller? Eller nej vänta, han kanske tog bussen :P   :)

Hahaha vet ni förresten hur många gånger jag dött i år? XD Har gjort det så många gånger att sandra nuförtiden bara suckar o säger jaja, gör du det då jag säger det XD

 Vill skaffa en henna tatuering, skulle aldrig våga skaffa en riktig :P Funderar på att göra nåt som i stilen på bilden XD Anna gjorde den på klassresan. Skulle inte det bara vara så snyggt me en sån på armen. Helt seriöst asså ;P

Mixed salad :) 

    
image326
  (klicka på de små bilderna för att förstora)

Nu blir det ännu mer vet ni vad grejer här :P Under den tiden jag gått i högstadiet(blablabla...fram me öronpropparna!!:P) har jag lärt mig att man inte ska hålla käften för då fryser alla ut en(jag vet av egen erfarenhet :P), har oxå lärt mig att det inte spelar nån roll om jag skriker heller. Folk lyssnar ändå inte på mig. Fast de klagar ändå på att jag hela tiden snackar ändå. O till skillnad från vissa andra :P så har jag lärt mig att 10gånger7 varken e 170 eller 135. Och att F o N inte är vokaler för då skulle jag heta Jihiiii på I-språket :P O att man ska inte bråka me Awet XD för förr eller senare så flyger man in i väggen(jag lovar jag flög de sista två trappstegen o in i väggen XD) Samma sak gäller om man bråkar me Sandy XD Har även lärt mig att jag har talanger som fotbollskommentator o att jag e smart (alla som tycker att de två stämmer räcker upp en hand...nää, jag trodde väl det.... :P) Post-it lappar e till väldigt bra användning oxå. Sist men inte minst(okej jag har lärt mig lite mer än det här men iaf:P) så har jag kommit på hur duktig jag e på att komma på smeknamn :P TT, svikaren o elkontakten e bara nåra av dem ;) hahah

nää nu ska jag sova godnatti


Kommentarer
Postat av: Pochi

När slängde awet in dig i väggen! Jag kommer döda honom om han gör de nån gång då jag e me. No one messes with my buddies. & bara så du vet, de gånger jag har slagit till dig (nämner inte hur många gånger XD) så har de varit en olyckhändelse (oftast) eftersom jag inte tänker riktigt rätt på hur långa armar jag har, eller hur mkt jag tar i.

2007-08-03 @ 19:38:22
Postat av: Jojo

Pochi: hahah ta dt lugntXD Det var inte meningen att awet skulle få mig att åka in i väggenXD Jag slog honom i huvet o då sparka han till mig lite i knävecken, knappt så att han nuddade, men jag tappa ändå balansen o flög XD O du va me när det hände XD Sen det där om dina långa armar...du kör lika fina förklaringar som en annan människa jag känner :) :P

Postat av: awet

VA!!?
det kan
inte vara jag du måste tänka på en annan Awet:S

2007-08-04 @ 13:07:28
Postat av: Jojo

Awet: hahah dt var visst du, jag lovar XD, men ta´t lugnt jag blev ju inte skadad precis, bara lite förvånad :P Hur många Awet tror du egentligen att jag träffat på? :P

2007-08-04 @ 17:00:30
URL: http://isprinsessan91.blogg.se
Postat av: awet

2? men du måste ha tagit fel :S
jag slår inte tjejer:D

2007-08-04 @ 19:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback