najs

Idag slutade jag tio över elva. Suuuperhärligt :D Fast jag har ingen aning om vad jag ska göra nu XD Ingen annan e ju typ hemma än. Så här sitter jag o sjunger för mig själv(spiderpig, spiderpig tralala XD)hhaha. Ska möta Sara utanför hennes skola halv tre, men det e typ en timme o jag kan gå dit på typ tio minuter , en kvart XD Lite skillnad från hur lång tid det tar till min skola. Jag åker hemifrån innan alla andra vaknat o jag kommer hem senare än alla andra oxå(förutom på fredagar hehe :P)

Asså jag vettefan hur jag ska göra. Jag måste bestämma mig senast idag om jag kommer orka åka långt i tre år till. Annars så finns det platser kvar i Hby. Men jag vet inte om jag vill börja där heller XD För där går så många från Vby-skolan o asså inget elakt mot Vbyarna i Hby :P men jag orkar verkligen inte me att jag redan vet så många där. På riddarfjärden så e det lixom bara jag o jojjo o sen en tjej som går i tvåan som kommer från Vby. Mer nya människor asså :P Men min klass e fett tråkig just nu. dooo nooot knooow whyyyy. Fast jag får bara byta till Jojjos klass om nån av dem där hoppar av. Så..jag hoppas att nån gör det XD

  Del av det jag ser när jag e på väg till skolan :P

I helgen e det mycket att göra :D Ska träffa nåra kompisar, äta middag hos Jojjo o hennes familj, gå på J.Ls konfirmation o så ska jag o se simpsons oxå :D

Vad ska ni göra i helgen? :)

Hmm...va ska jag göra nu?... :P

Kommentarer
Postat av: Pochi

Hello. My school is weard. Lärt mig lite fler namn nu men många av dem är riktiga bimbos så jag hänger med emosarna XD

2007-08-24 @ 15:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback