MP1B:2

Hahah, det kommer bli så enkelt att komma ihåg vad för klass jag går i...eller inte XD

Asså jag e förvånad över att jag fortfarande lever XD Var typ skitnervös imorse. När jag o Jojjo åkte in till stan. Men sen efter uppropet i skolans teatersal, så gick vi till klassrummen o jag blev lite lugnare då XD Det va två stycken som jag träffat tidigare i min klass. Båda kommer från Vinstagårdsskolan. (asså seriöst det finns alltid nån från den skolan var man än e XD)

Eftersom Jojjo går i en annan klass så hade vi inte samma tider, när det gällde mat o sånt så jag fick hänga me nåra från min klass istället. En av de här tre jag va me va en av de två från Vinstagård(oj mkt siffror). Hon hette Mikaela. De andra två hette Kristoffer o Natalia. Asså alla tre va jättesnälla, men det kändes lite skumt att gå runt o snacka me dem XD Har lixom känt dem typ en dag, men man låtsas typ att man känt varann länge. Skum känsla :P Sen resten av klassen va väl oxå okej...Har lixom gått i skolan i en dag, svårt o säga om klassen e bra eller inte(dessutom har jag inte ens träffat hela min klass, bara halva ) De har mycket att mäta sig med :P

Nej, nu ska jag gå o lägga mig XD alla som läser det här, sov lite extra åt mig e ni gulliga :D

Längtar tills lördag :D

Kommentarer
Postat av: jojjo som sitter på en lektion i skolan just nu xD

haha det där med å sova extra åt varandra...vart har du fått det ifrån ? :P

2007-08-17 @ 10:22:54
Postat av: jojo

Jojjo.....: jaa, du det undrar jag oxå XD

Postat av: Anonym

vilken skola går du på?

2007-08-17 @ 20:02:56
Postat av: jojo

anonym:Riddarfjärden, ööh vem e du?

2007-08-17 @ 20:57:13
URL: http://isprinsessan91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback