Min klass me fyra bokstäver...Zzzz

När man börjar gymnasiet så e det väl meningen att man ska få vara sig, själv o allt sånt där. Varför känns det inte som om jag fått det då. Okej, det e lixom bara två dagar som gått o alla e lite nervösa, men lixom halva klassen dissar mig typ lixom redan då jag försöker säga saker. Det e väl ändå inte mitt fel att jag e lite blyg när jag ska lära mig känna nya människor. Men tydligen e det ett jävligt stort problem,...efter bara två dar. Aja, Jojjo går tydligen i en jättebra klass iaf. Det e ju kul för henne :P Själv får jag väl klara mig med att det än sålänge bara e två stycken som snackar me mig i min klass.

Men, men inga lessna miner här, det kommer nog gå bra...Hoppas jag :P

Nu ska jag möta Jojjo o Paula om ett tag. Ska hitta på nåt nice hoppas jag. Sen imorron ska jag till Coop o handla för kvällen o sen har jag ingen aning vad jag ska göra förrän på kvällen XD Sova kanske :P

Asså seriöst, nu e jag så trött att jag inte ens hänger me i det jag skrev först. Hoppas nån fattar vad jag babblar om för det gör inte jag iaf XD

Tomorrow :D

 
 

Kommentarer
Postat av: karro

tack sötaste du :)

2007-08-18 @ 11:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback