Jag undrar hur det känns att heta åsnan??

Idag har jag som sagt träffat Paula o Jojjosarna. Träffade först J.F o Paula. Vi köpte glass :D Härligt i den här härliga värmen :D :D :D När vi ätit glass så gick vi hem till mig o körde Twister :P Fast vi körde inte i backen den här gången men iaf :P J.L kom då över medans vi kördeo vi fyra festade på marshmallows, bullar, Cola o äppeljuice (se jag skriver elr säger inte äpplejuice som ni påstår att jag gör små Blondiesar :P) Sen så kollade jag, Paula o J.L på Shrek 2. Då hade J.F redan stuckit. Efter det så gick Paula oxå hem så då var det bara jag o Jojjo kvar. Vi gick ut o mördade mina fötter :) Nu ska vi hyra en film

See yaa
image342 Såhär ser folk alltid ut då jag vill ta kort XD

 Jag o Jojjo twistar loss :P
 Smile, you´re on candid camera, ka..ching :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback