heheh här gör vi om bilder :P

Före:                                                  Efter:
                      
                      
                    
                             


Hahaha satt o kolla igenom gamla bilder från förra året. Hittade en bild som va tagen på mig för exakt ett år sen (asså den 31/8-06) Ser grymt annorlunda ut tycker jag :P Fast vem vet ni som läser det här kanske tycker jag ser likadan ut jao. :P (o jag vet att jag lägger ut ganska många egobilder på mig själv men WTF det e lixom min blogg XD)
2006 och  2007 haha Det var mycket varmare förra året I think :P

Kommentarer
Postat av: Pochi

Åhh! ta bort bilden på mig annars kommer du ångra dig! Jag är inte fotogenisk ok?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback