hahaha

Hahaha, kollade på videorna som jag fick me alla bilder från Jojjo. Fett kul XD Ååh dem får mig att sakna allihopa så jävla mycket!! :P Men, men jag ska inte bryta ihop, jag måste ju se positivt på framtiden. Jag går i snabba/smarta mattegruppen, trots att jag verkligen hatar matte o oftast fattar nada av det XD Och att jag efter fyra dagar redan känner mig utanför i min nya klass(jaa, sånt brukar ofta hända mig eftersom jag e en sån jävla mes... ) Men framförallt måste jag ju se det positiva i att jag nästa måndag antagligen går från klockan 8 till klockan 5. Då kommer jag typ inte va hemma mellan klockan 7 o halv 7 den dan XD




Saknar...
    (asså sista bilden e läskig, jag kan verkligen inte komma på var jag va när den togs. På månen kanske?)
(bilder från Jojjo. F :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback