haha :P

Jag har tydligen haft 10 stycken som kollat på min blogg idag, men ingen som läst den eftersom ingen skriver sitt namn. Men aja jag ska inte tvinga människor :P

Idag va jag o Jojjo i stan. Sprang runt i typ tusen affärer, men hittade inget som va lixom WOW :P men det va kul ändå. Jag hittade iförsig en tjocktröja på Bikbok, men annars va det dåligt me prylar :P

I övermorron börjar jag i skolan. Så jag har sommarlov i två dagar till. Bläää :S Jag vill ha meer. Nu har det lixom äntligen blivit sol i Sverige!! :P O just det, det blir bra väder på lördag, that´s really good :D asså behövs inga paraplyn tas med på grillfesten. Jag o Jojjo e de enda på lördag som inte kommer gå i samma klass som de andra då XD Orättvist XD

Just det enligt Moa så e asså,lixom, typ, ba såna ord som e typiskt stockholmska... Jag använder alla fyra väldigt mycket :P Men asså egentligen finns det ju inge typisk stockholmdialekt om man tänker efter, eller kanske men isåfall har jag missat den XD Maybe för att jag själv snackar den? Eller? Fast jag säger iaf inte att jag ska gå o eta. Jag säger att jag ska gå o äta :P hehe ^^

Åå, nu fick jag en flashback när jag tänkte på att jag börjar skolan snart...Å jag saknar allihopa nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback