flummis skummis

Hmm, idag har jag vart i skolan i från klockan 8.10 till 15.45. Men jag har bara haft två lektioner. Det känns så skumt för jag har inte vant mig vid att ha lektionspass eller va faan det heter på 2-3 timmar i sträck XD Som första lektionen vi hade, det va ljud. Först hade vi typ teori en timme. Sen satt vi o arbeta två o två i olika "studios" eller va man ska kalla det i tre timmar. Jag fick arbeta me en kille i min klass som heter Martin. Han e ganska schyst faktiskt :) Fast jag insåg hur jävla dåligt lokalsinne jag har XD

Sen hade vi mentorstid o efter det datorkunskap i två timmar. Satt o skrev i word typ så länge, fett tråkigt :S

Sen efter att skoldagen vare sluuut så stack jag hem till fisen, där Pochi oxå väntade. Vi tre gick upp till Vby där vi mötte Fisens mamma så att Fisen kunde ta ut lite money. Sen åkte vi hem till mig. När vi var hemma hos mig så ringde vi till Håkis Bråkis men han va på Hawaii så han kunde inte hänga me oss ut. Så istället gick vi o knackade på Sara(haha jag har inte kommit på nåt bra namn till henne än XD) Hon följde me oss ut på promenad. Efter det gick vi hem till mig igen, trots att jag inte ville. Men vi körde anden i glaset o snackade om lite grejer. Bland annat om varför jag e den enda som typ inte trivs i min nya klass (så typiskt mig jaio XD) O vi insåg oxå att det kommer bli slagsmål om TT eftersom vi allihopa gillar honom såååå mycket( jupp jag e heeelt seriööös nu heheXD). Vi saknar honom som faan asså XD

Sen skulle Fisen gå hem o vi följde me henne till bron. Sen på vägen hem gick vi genom Starbo...Eller okej jag gick inte , jag hoppa runt som en jävla idiot, hahaha. Men jag har lixom inte snackat eller varit mig själv på två veckor nu, fatta lixom hur jävla mycket överskottsenergi det ger. XD Skulle jag hålla p¨å så som jag gjorde då skulle folk tro att jag va hög. Det trodde iaf Pochi o Sara att jag va :P

O vet ni en sak! Det här e ett riktigt onödigt inlägg precis som resten av alla inlägg jag skriver o ingen kommer läsa det här heller eftersom människor bara kollar in min blogg för att kolla på bilderna. Om det inte va därför skulle folk annars kommentera :P Men iaf:P O jag saknar min gamla klass. Jag vill gå kvar i den! O jag lät absolut inte precis så när jag skulle byta från mellanstadiet till högstadiet hahah aldrig...he..he... Asså seriöst jag e faan tillbaka på ruta 1 igen. Tönten Johanna is baaaack!!! Suck nördie...

Hahaha fett stolt ingen har kallat mig Blondie på två veckor...but I kind of miss it XD

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Silly as usual?, Blondie :P

2007-08-30 @ 08:26:30
Postat av: Pochi

Vågar jag fråga varifrån Jojjo fick sitt smeknamn XD

2007-08-30 @ 19:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback