El grillfesto

Igår va fett mysigt :D Fast jag undrar en sak, va vi lika många förra gången? För det kändes som om vi va jättemånga fler än förra gånhgen. Hmm... :P Det va jättekul att träffa alla igen :D Fast det kändes inte precis som jag hängde me när alla kom. Först var det ingen här, två sekunder senare va alla på baksidan, man ba what? XD O just det var nån jag smällde dörren i huvet på XD när jag skulle öppna...vem va det... just det, Erik. Förlåt! :P

Sen när vi grilla satt typ alla i en enda stor ring runt grillen. Det blev jvligt trångt XD O det va så kul när Karro skulle luta sig bakåt för att ta en marshmallows eller nåt på bordet bakom sig o bara ramlar ner från verandan me stolen XD Ena benet på trädgårstolen gick typ av XD Stolar i plast e asså inget att rekommendera XD Sen hade vi godis me en smak av Pommac :P Även marshmallows me annan läsksmak haha. Sen kunde man få en halvt grillad (härligt kletig, hahah)marsmallows som en fin dekoration under strumpan oxå om man inte såg sig för. Om inte det uppskattades så var väl Marsmallowskrigen som kom me jämna mellanrum en hit XD Fast folk e jävligt dåliga på att träffa hahah. :P

Sen åkte Paulina o Emil för att hyra film. Sen stack vi hem till Paulina precis som efter förra grillfesten o kolla på filmerna. Asså inte alla som vart me på grillfesten, flera stack hem (Karro, Michel, Paula, Gabbi, Veronika följde inte me) Så det blev istället lite mer än halva gänget hemma hos Paulina då. Filmerna va helt kassa XD Under första filmen, va det typ bara killarna som garva :P Stängde av den efter typ halva speltiden eftersom den va så dålig :P Sen så satt vi på den andra filmen, en typ skräckis/psycko film, men den va inte heller bra. Vi stoppa den efter typ halva o då hade typ Jakob o Zacki stuckit(de skulle spela match tidigt idag tror jag) Anna likaså. Så då var det bara typ jag, Jojjo, Paulina, Erik, Håkan, Emil o Tobbe kvar. Emil fick värsta sockerkicken eller nåt o börjar springa fram o tillbaka i rummet. Sen börja han sjunga på Spiderpig(från The simpsonfilmen), Håkan me. Sen körde de värsta imitationerna av spiderpig XD Sen helt plöstligt tar Håkan, Emil o Tobbe varsin trumstock (kolla vad jag e duktig, jag skrev inte trumpinne!) sätter ner dem i marken o börjar springa runt, runt, runt XD Det såg så jävla kul ut hahaha. Fast stackars Håkan som krocka me en av högtalarna efter att ha sluta snurra XD Sen så gick vi hem allihopa vid typ halv 3-3-tiden. Jag va den enda som krama hejdå till allihopa. Jag har kommit på att jag måste vara jäkligt jobbig eftersom jag hela tiden ska krama människor hejdå :P Asså även när ingen annan gör det. Sorry :P

Ey, Awet vi saknade dig! Skippa the voice nästa gång okej :P

      
1:Nästan alla
2: haha :P
3: Nåra av grabbarna :)
4:Nåra av tjejerna :)
5: Gabbi uppfinner nån ny grillrätt? :P
6:Emil(snacka om att smila XD), Håkan o Denniz
7:Tobbe, Denniz o Gabbi :)

Nu ska jag gå o kolla på tv :P Måste ju utnyttja att jag e ensam hemma :P Pappa, mamma o Jonas e o kollar på matchen mellan Halmstad- Hammarby.

Imorron går jag bara i skolan mellan 12.55 o 13.55 hehe. Fast jag måste åka in själv, kanske utan ipod oxå :S det bli ingen kul resa XD

See yaa

Kommentarer
Postat av: Pochi

sorry igen

2007-08-21 @ 12:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback