all over again

Hahah, första riktiga lektionen o jag kommer försent :P Lite pinsamt när alla sitter inne i klassrummet o råstirrar på en då man öppnar dörren. Speciellt om man bara sett ena halvan av klassen en gång tidigare XD Aja, jag kom inte sist iaf :P Men stackars Jojjo fick vänta på mig i typ tre kvart XD

Just det jag va försenad upp till Vällingby oxå då jag skulle möta Mikaela. Trots att jag va försenad så hann jag hälsa på Paulina som satt o vänta på nåra kompisar. Sen så sprang jag typ hela vägen från bussen till skolan när vi åkt t-bana o buss. Ja, jag vet att det här borde stått överst :P

Men asså seriöst tänk om jag inte pallar att åka så långt till skolan som det tar att åka. Iförsig de andra skolorna som jag sökte till (som stod högst på listan tillsammans me Riddarfjärden) va lixom Mediagymnasiet i Nacka o Hässelby gymnasium. Nacka e ju typ på andra sidan stan så det hade blivit ännu längre. O Hässelby ligger lixom för nära o åt fel håll på nåt vis :P Man vill ju lixom va lite hemifrån ändå :P Dessutom börjar typ alla som vill läsa media från Vbyskolan i Hässelby. Booring. :P

Just det vet ni en sak som e fett coolt :P , vi har en kille i min klass som heter Efz(det uttalas "F") Vet ni förresten att jag går i B, kom på det idag. Det känns lite...jaa, vad ska jag säga, det känns lite som ett dåligt tecken :P men det går nog bra ändå, hoppas jag :P

Hur har alla haft det i skolan idag då? Har ni hamnat i bra klasser? :)


Saknarsaknarsaknar som faan </3

Kommentarer
Postat av: Pochi

Har inte börjat ännu men jag börjar bli nervös. Plus att de kommer bli tråkigt utan kilar i klassen att liva upp stämningen XD Men jag brukar ju kunna blir kompis med många så vi får väl se om de finns någon normal i min "mentors grupp"

2007-08-21 @ 12:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback