aj, aj o åter igen aj

Igår såg jag o Jojjo.L på filmen Pledge this me Paris Hilton. Jag rekommenderar den verkligen inte :P Så jävla dålig handling o skådespeleri, men de flesta av klänningarna som Paris hade på sig va iaf snygga :P Det enda bra me filmen typ XD
image345

Idag har jag gått typ en mil känns det som XD Jag, Jojjo. F o Paula åkte in till stan för att se hur lång tid det tog att åka till våra skolor. Vi åkte först till Riddarfjärden. När vi klivit av bussen där så var vi tvungna att gå en bit o gick lite fel så vi fick typ gå runt hela Munchenbryggeriet för att komma upp till skolan. Sen efter det så gick vi ner till Slussen där vi käka lunch på MaacDuuunalds. Sen gick vi förbi Gamla stan o bort förbi Stadshus. Där irrade vi runt innan vi hittade Paulas skola (tog ett tag :P) Sen tog vi t-banan från Rådhuset hem. Nu e jag lite död eftersom vi inte gick precis raka vägen till alla ställen :P

  
1: Fett kul bil :P
2. Jojjo
3:Jojjo o Paula :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback