aaj tränigsverk i armarmarna(hahaha så rättstavat dt blev XD)

Asså seriöst det här kändes faan som världens längsta dag idag. Trots det slutade jag kvart i två XD

O jag e så avundsjuk på Oliver i min klass!!! Han har en systemkamera som verkar skitbra, det behöver jag oxå :P

Jag, Jojjo o Mikaela åkte hem tillsammans idag. Innan vi tog bussen till Fridhemsplan så stack vi in på Donken o köpte lite food. Eller okej, det va jag som gjorde det men iaf :) När vi står där i kön så ser jag Charl(en kille i min klass) stå inne i "köket" o snacka. Han såg inte ut som han precis kommit dit för att jobba o smart som jag e så börjar jag då fråga Jojjo o Mikaela att hallå vet han om att han står på fel sida av disken? Haha hade han varit närmare hade jag säkert frågat honom det själv. Jag e sååå smart :D

Sen på t-banan så e ju första stationen vi stannar på thorildsplan. Vi sitter i första vagnen o kollar ut o ser Eil stå me nåra kompisar på perrongen. Jag ba vi måste hitta honom o säga hej :) Sagt o gjort. Vi sprang emellan vagnarna o kom till sist in i sista vagnen där Emil satt. O jaa så mycket mer än hej blev det inte XD Hahaha sen så gick vi för att leta efeter sittplatser o då träffade vi först Milla o sen Derin. Fast det va lite pinsamt för jag råkade gå förbi båda två i början XD

Insåg en sak idag oxå. Det finns jättemånga snygga killar på t-banan XD Borde börja me en till blogg. :P Den skulle heta: Saker jag insett idag(asså nåt nytt för varje dag XD) för det skriver jag typ hela tiden.  Hahah första punkten i den skulle väl vara: Idag har jag insett att Oliver i min klass har riktigt kul humor :P o en superbra systemkamera :D

 hahah bara jag o Jojjo.F förstår XD
Jag o Mikaela hittade 20 spänn i en såndär selecta maskin så vi köpte lite gott blandat. Fast den här daimcappuchinon va inte så god. Men den o Cola e den perfekta blandningen för att få en riktig energikick. Det va den som gjorde mig helt galen igår XD
  
 Mina vans e inte ko-märkta:( men dem e iaf märkta med min schizofreni och 85% av min kropp(socker XD)


Kommentarer
Postat av: Pochi

Den där Daimen luktade bättre än de säkert smakade (vilket var fruktansvärt). Men vi ses i helgen & om Paula glömmer att bjuda mig till den där grejen så ses vi nån annan dag i helgen XD

2007-08-30 @ 19:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback