15/8

 mami and me

Idag e min sista sommarlovsdag. O det e inte ens sol, buhu...Men, men jag får väl överleva ändå :P Ska me Jojjo o Sandy till kista idag. Tvingade me dem dit eftersom jag måste ha nåt annat att tänka på. Jag e jättenervös inför imorron, det e därför XD Asså jag vet att det inte e nåt e nåt att vara nervös för, men lixom me tanke på vilken "bra" start jag fick när jag bytte skola förra gången så...ja ni förstår....

Från o me imorron går jag inte i 9c längre, känns skumt XD

 Vi skulle ju bara på klassresa, inte flytta XD
 :D Anna rockar loss me Eriks Ipod/mp3spelare :P
 Jojjo i borrowed tröja
 hahah va gör dom? XD
 Håkan goes drogad? :P
 Jakob e rik :P
image380
Saknar <3 (alla e tyvärr inte me på bilden )

Oj nu hinner jag inte lägga in fler bilder, hade tänkt lägga in ganska många men aja, nu ska jag dra till Jojjo see yaa <3

Kommentarer
Postat av: Erik Den Helige (ja jag)

hmmm jag känner igen den där tröjan...(...)((...))

2007-08-17 @ 00:04:20
Postat av: johanna

Erik den helige: du borde nog kolla lite extra på hörlurarna o mp3spelarn som anna har oxå, jag tror du sett den ett par ggr förut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback