puh va namnet :P

För alla de människor som läser(hur många kan det vara 3-4 kanske) :P det här. Från o me nu kallas jag för Puh (elr stavas dt Pu?) Det var J.L som kom på det ^^

Igår sov Jojjo o Sandy över. Vi hade kuuuul :D Satt o garva åt alla skolkataloger i säkert en timme :P Sen snacka vi ju oxå om lite andra saker. Fast vad e en hemlis XD Sen så var jag så smart oxå igårkväll. Jag hade ont i halsen(e lite förkyld) men jag kunde verkligen inte sluta prata:P Jag har lixom lite svårt att sluta snacka nuförtiden, kunde inte ens hålla tyst i två minuter(jojjo tog tid :P) När jag vakna imorse så va jag så hes så jag inte kunde prata utan att låta helt hemsk, men jag prata ändå XD Det blev lite bättre sen när vi åkte in till stan men folk måste trott att jag har en riktigt hes röst. Not nice :P Men jag hitta ingen klänning inne i stan, behöver ju en till stadshusdansen^^ Sandra hitta en däremot:) den va jättefin.

image105
Bästa filmen typ ^^

Kommentarer
Postat av: sandy

Klassen kommer att tappa hakan när dem ser min klänning =)Men jojo du borde verkligen lära dig att hålla tyst Hahahaha!

Postat av: jojo

Men det e inge kul att hålla tystXD Fast jag straffas ju för att jag snackar så mkt. Min röst låter fortfarande inte normal XD

2007-04-13 @ 13:31:35
URL: http://www.isprinsessan91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback