men...aaaaargh :/

Jag hatar min dator just nu, msn funkar på den gamla datorn men inte vår "nya". Sorry Paula för att jag inte kan svara hej. Problemet med min gamla dator e att jag inte har nåra bilder eller bra musik(om jag inte använder youtube) o dessutom så har tangentbordet fått fnatt. Det tar typ hundra år innan bokstäverna kommer fram :/ Jag försökte praktiskt taget mörda våran dator i torsdags då det blev fel på msn. Satt och snackade med tre personer som alla väntade på att jag skulle skriva svar o sen sa det bara *plopp* o så va msn dött :/ Jag hhhaaaattttaaaarrr msn!!! :/

Kommentarer
Postat av: sandy

Hahaha! det kan hända även den bästa :P

Postat av: Jojo

:P

2007-04-07 @ 20:40:12
URL: http://isprinsessan91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback