långhelg :)

Var försvann alla små backar? :P Kanske för att mina backar minglar istället för att spela för att efter det springa upp o leka anfallare. XD

Idag fick vi våra skoltröjor :D Min e jättefin, marinblå hehe. Fast den e ganska stor. Beställde en i large. Men den e mysig :) Hahaha Håkan o Erik (tror Jakob oxå gjort dt) hade beställt rosa tröjor. De va jättegulliga i dem tröjorna^^ men Erik vill byta. :P

Spanskaprovet idag gick rakt åt hlvete. Jag kunde bara orden, frågorna kunde jag inte ett skit av :S

Jag försökte vara riktigt snäll mot vissa personer personer idag. Det e lite av mitt mål att de ska sluta kolla snett på mig, men de fungerar inte överhuvudtaget. XD Jag håller upp dörrar o allt men ändå fortsätter de stirra snett. Jag kan faktiskt inte rå för att jag kanske varit lite elak, men det va faktiskt inte jag som börja så jag tycker faktiskt att jag varit duktig som slutat före dem^^ Hahah, jag försöker till o me vara snäll mot TT. O det va ändå han som starta vårt "krig". Jag e för snäll för mitt eget bästa ibland. :P

Jag blir snart galen på min lilla hjärna. Jag har faan en stor "no,no,no,no,no" skylt i huvet XD (no=nej ,om nån inte visste dt :P) Det finns saker man ska göra och saker man inte ska göra. Att sakna dig e en sak som jag inte ska göra.Okej. Suck, vilken nolla jag e....

image117 den här bilden e den sötaste som finns XD





Kommentarer
Postat av: sandy

Haha! du får vell byta med honom som han ville =P

Postat av: Michel

Du sparkade ner Erik!O.O

2007-04-26 @ 20:36:45
Postat av: Jojo

Sandy:mm, kanske

Michel: Gjorde jag inte alls det... säger vi :P

2007-04-27 @ 07:15:07
URL: http://isprinsessan91.blogg.se
Postat av: Tobbe

Bravo Jojo :P

2007-04-27 @ 17:51:40
Postat av: Jojo

Tobbe: jag sparkade ju inte ner honom jöö XD Min fot råka bara vara lite ivägen ^^

2007-04-27 @ 19:05:43
URL: http://isprinsessan91.blogg.se
Postat av: Tobbe

''råkade'' :P

2007-04-28 @ 09:15:01
Postat av: Jojo

Tobbe:Dt va faktiskt inte meningen att sparka till honom, jag lovar! ^^

2007-04-28 @ 10:19:01
URL: http://isprinsessan91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback