jag kan ju alltid låtsas om att jag inte träffade dem idag :P

Idag vaknade jag inte vid halv tolv, som jag gjorde igår :P Idag vaknade jag riktigt tidigt istället^^ Sen vid typ etttiden så gick jag o sara upp till bibblan i Vby o låna lite böcker. Sen handla vi lite glass o tog bussen hem. Jag satt där på bussen o kände mig så nöjd över att jag inte träffat på tre personer jag alltid lyckas se på helgerna(trots att jag inte vill det). Gissa vilka tre jag ser stationen innan jag o Sara ska kliva av. Jag gillar inte tillfälligheter, iaf inte såna här :P Sen så gick jag o Sara hem till mig o jag har ingen aning om hur men timmarna gick o helt plötsligt var Jojjo här så vi gick på promenad vi tre i regnet.... Sen skulle jag hem o käka så alla gick hem. Precis när jag satt mig för att käka så ringer Sandy eftersom hon va hos sin farsa. Så hon kommer över hit o vi går på en promenad i ännu mer regn (märks dt att jag går mkt ellr XD) Sen kommer vi hem igen, sätter oss vid datorn o vi sätter i oss det som blev kvar av ben o jerry glassen från efterrätten efter maten. Jag åt det mesta av den :P

Imorron e det skola igen. O jag har inte ens rört mina skolböcker i helgen trots att jag borde skrivit en hel del :S Smart eller hur :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback