it

Jag hatar alla jvla dumma lärare just nu :S Tills imorron har jag svenskaprov om August Strindberg. Ingen kan typ nånting o typ mer än halva klassen har inte ens börjat kolla igenom sina anteckningar :/ imorron har jag även spanskaläxa. Sen måste jag skriva klart en idrottsuppsats o plugga inför so-provet. :/ Varför ska de ha så lite prov och läxor på vintern, men så fort första vårsolen kommer så får man typ tiotusen läxor. Gör de allt för att jävlas med oss elr : ( 

Idag spela vi äntligen fotboll igen :D O jag har insett att jag e världens sämsta fotbollspelare nånsin XD När jag skulle ta emot en boll så rulla den rakt förbi min fot bara. O det e inte första gången det händer pinsamt nog XD Vi kan skylla på att jag varit så seg idag....hehe


Sen gjorde jag typ en superbra sak idag. Jag ägde en viss person för typ all framtid eller nåt :P Ganska tråkigt egentligen för vem ska jag nu hacka på XD nä nu va jag elak:/ måste nog bli snällare...mohahaha

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Men hacka på mig då, det gjorde du ju så bra förra terminen ^^
Eller så kan du ju alltid kasta ruttna äpplen på han, det funkar också bra det kan jag garantera >:P

2007-04-02 @ 17:34:13
Postat av: Jojo

Tobbe: Fattar inte hur nån kan be att man ska hacka på en själv. hahaha

Postat av: sandy

Men jojo, jag är också urusel på fotboll. När jag kör med dig & resten av vårt lilla gäng så går det bra, men när vi kör med killarna så suger jag. Vet inte varför =/

2007-04-03 @ 13:42:54
URL: http://gaarafreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback