iiiiiiiiiiiihhh

Jag börjar faan få separationsångest här...elr heter det så? Jag vill inte sluta nian för då kommer jag inte gå i den bästa klassen längre...^^ O gud vad jag kommer sakna alla människor :´( Elr ja kanske inte alla, men de som iaf inte e helt psykade ;P Tänk att det e vissa jag aaaaaldriiiig kommer träffa igen. Det e ingen rolig tanke.... Jag gillar nog inte att tänka....iaf inte om jag ska komma på såna saker.... :P nää, nu ska jag sooovaa. Imorron ska jag till Vby me J.L o shoppa. Elr ja om hon har råd att köpa nåt för sin "enorma" rikedom så :P

Kan man ta semester från sig själv? Jag pallar verkligen inte med den dumma blondinen just nu XD

Kommentarer
Postat av: www.glasbit.blogg.se

mm du kommer nog aaaaaaaldrig träffa mig igen, fast det gör ju inget jag är ju psykad :)

2007-04-21 @ 01:28:39
Postat av: Jojo

Du e inte psykad :)Tänk va tråkigt att aldrig träffa dig igen :´( Jag kommer forfarande ihåg gurkögon med prat XD

Postat av: Anonym

vem är det där ? :S xD

2007-04-21 @ 19:35:03
Postat av: Babriella The Strange

WAHAHAHAHA jag kommer också ihåg! den tiden, den tiden. Hade man bara gurkögon med prat var lyckan gjord.

2007-04-22 @ 10:49:30
URL: http://glasbit.blogg.se
Postat av: Jojo

Jojjo: du ska väl ändå inte fråga vilka alla andra e XD jag får alltid gissa mig till om dt e du elr nån helt annan eftersom du aldri skriver ditt namn!!! :P

2007-04-22 @ 11:16:59
URL: http://isprinsessan91.blogg.se
Postat av: sandy

håller helt med! Jag kommer ju att bli ett mobbnings offer i den nya skolan eftersom jag inte kommer överens med nya människor. Jag gör inget bra första intryckt. Jag kommer bättre överäns med yngre personer elr äldre men de i min ålder tar det otroligt lång tid för dem att gilla mig. Jag beteer mig inte för min ålder XD!

2007-04-22 @ 17:15:45
URL: http://gaarafreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback