I´m spinning....elr nåt XD

Sandra fyller år idag, GRATTIS!!!!

Sandra fyller år idag, GRATTIS!!!!

Igår hade vi dans i stadshuset som sagt. :P Det va faktiskt ganska kul^^  Fast det va mest jag som fick bjuda upp om jag ville dansa. : / Killarna i vår skola var inte så pigga på att dansa precis :P Jag vet två stycken som blev "akut" sjuka o stannade hemma. Erik hade me sig en krycka som alla killarna började slåss om :P Att Erik spelade skadad e ganska dumt egentligen(varför inte bara göra som S o Z, stanna hemma istället XD ) Fast iförsig var det jvligt smart av honom att komma på iden hahaha

Såg massvis me människor jag kände igen^^ Asså inte från min skola då bara :P Utan från andra skolor oxå. Snackade lite me Mimmi^^ Hon o Erika har jag inte sett på månader :) O en sak som kanske låter riktigt skumt men jag såg två, nej tre personer som gått på mitt dagis. Jag vet skitskumt att jag kommer ihåg dem  XD men jag har faktiskt sett dem nu på senare tid det e därför :P Tänk va konfirmation kan göra :P

Sen på hemvägen så hamna jag nästan bredvid min fiende. Men Paula rädda mig som tur va^^ Fast jag fattar inte varför jag bråkar me honom egentligen. Jag äger honom ju typ hela tiden än då så varför försöker han ens ge tillbaka. Okej det där lät lite bitchigt men det stämmer :)

Jag går runt o säger va mysigt hela tiden. Ganska irriterande faktiskt :P

Just det förlåt i förskott och efterskott(?) om jag dampar på er imorron(idag?) det e inte ert fel, men jag e riktigt trött på vissa personer just nu...


Kommentarer
Postat av: sandy

Visst va de kul på stadshuset :P Jag fick dansa med den jag ville, inte så mycket men ändå.

Postat av: Tobbe

Jag gillade det också, Å ni vet varför :P

2007-04-19 @ 16:13:09
Postat av: www.glasbit.blogg.se

DU DANSADE MED MIG SANDRA! :D:D:D just a little reminder ;D

2007-04-21 @ 01:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback