har tråkigt så...

listaaaa

Tio första
Första bästa kompis: Jojjo.L
Första bil: blir nog någon tuff/cool/tjejig bil!!
Första kärlek: hahaha, nån kille som hette arvid på dagis XD kanske inte så seriöst eftersom jag var kär i hans kompis som börja på J oxå XD
Första husdjur: två marsvin som hette milla o carrie :P
Första semester: nån stans i västra sverige nära norge XD
Första jobb: städa mitt rum? hahaha
Första köpta skiva: spice girls eller systrarna graaf typ :P
Första riktiga kärlek:
Första piercing: öronen
Första konsert: markoolio tror jag XD

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: hmm, smaka lite vin av mamma för ett tag sen :P
Senaste bilfärd: till m&m igår fram o tillbaka
Senaste filmen du såg: förortsungar ^^
Senaste ringda telefonsamtal: snackar me sandra just nu XD
Senaste bubbelbadet: oj, för länge sen!
Senaste spelade cd: ne-yo
Senaste kyss: hmm :/
Senaste gången du grät: alldeles för länge sen :P
Senaste måltiden: middag

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: ööh..nee...
Fastnat med blicken i någons urringning?: nope
Fått ditt hjärta krossat: Nej, bara lite halvt ihjälslaget
Sagt att du älskar någon utan att mena det: bra fråga.....
Busringt till någon: haha, jaaa...!

Sex saker du gjort idag:
1. vaknat
2. käkat
3. tagit en dusch
4. vart i vby
5. vart me j.f o s.ö
6. "packat"

Fem favoritsaker utan rangordning:
1. musik
2. kläder
3. väskor
4. kompisarna(inga saker men iaf)
5. livet ^^

Fyra personer du kan berätta allt för:
De flesta av mina kompisar faktiskt ^^ o sen min mami

Tre val:
Blått eller rött? blått
Sommar eller vinter? SOMMAR!
Choklad eller chips? choklad, chips, fyfan :/

Två saker att göra innan du dör:
1. Hitta nån jag älskar kanske ^^
2. Bli rik

En sak du ångrar: kan jag skriva en separat lista för det :P


Kommentarer
Postat av: sandy

Men Jojo! Tråkar jag ut dig så mycket att du måste skriva en så lång lista undertiden du snackar med mig?

Postat av: Jojo

Sandy: Hahahaha, men det va ju via telefon. Jag hade tråkigt på datan :P Att snacka me dej va kul^^

2007-04-09 @ 18:43:34
URL: http://isprinsessan91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback