här har vi koll på vokalerna

Hahaha, idag på rasten så började jag, Sandy o Filip diskutera I-språket. Vi hade en lärare i femman(okej han va vår långtidsvikarie, enda bra vikarie vi nånsin haft XD ) som brukade snacka I-språket me oss ibland :P Så då började vi göra om våra namn så att det blev I:n istället för alla andra vokaler. Alltså blev vi som var nere i uppehållsrummet Jihinna,Sindri, Filip, Irik o Michil :P Men jag tror inte Sandra har så bra koll på vokalerna efter tio år i skolan. När vi skulle göra om mitt namn så sa hon att jag o filip sa fel när vi sa mitt namn, för N var ju oxå en vokal hahahah Jag bara men sandra du har gått i skolan i ungefär 10 år o kan inte vokalerna hahahah Fast hon va inte ensam om att inte kunna dem. När Iwit(även känd som Awet :P) kom så sa han att vi sagt fel när det gällde Filip oxå för F var ju faktiskt oxå en vokal XD Ibland blir jag lite orolig för mina små klasskompisar hahaha. Tio år o de kan fortfarande inte alfabetet hahahah Nä jag skämta bara ^^ de e ju duktiga ändå^^
image115 hahah gullig bild :P

Just det vet ni förresten hur duktiga softbollsdomare jag, Anna o Rebecka e? Hedersutmärkelser nästa :P

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Ye, you can get the plague from lovi'n someone, I already got it ^^

2007-04-24 @ 15:30:13
Postat av: Anonym

Hehe, du säger att Sandra har inte koll på vokalerna =)
Du skrev "Alltså blev vi som var nere i uppehållsrummet Jihinna,Sindri, Filip, Irik o Michil :P". Men ditt namn "Jihinna" ska vara Jihinni xD Sorry ville vara smart för engångs skull=)

2007-04-24 @ 16:44:09
Postat av: Michel

Ops det var Michel som skrev kommentaren över, glömde skriva ditt namnet. Misslyckades vara smart*cry*

2007-04-24 @ 16:47:17
Postat av: Jojo

Tobbe: Tobbe du skulle kunna skriva en bok om ditt "tragiska" kärleksliv, men påbörja inte den här XD

Michel:Hahahah oj då^^ Men du varför ska du leka smart? Du e ju redan det :)

Postat av: Tobbe

Well, Mich du är allafall smartare än jag, fast det säger ju inte så mycke ^^

2007-04-25 @ 14:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback