hahah

Asså jag snackar hela tiden...trots att jag inte kan det XD Som på väg hem från dansen nu idag så träffa jag o Jojjo på Håkan. Han skulle till sin innebandyträning o skulle bli upphämtad av sin mamma eftersom han missat henne första gången skulle han gå o möta bilen. Vi står o snackar me honom ett tag o när hans mamma kommer så har hans mamma hämtat upp filip oxå(de spelar i samma lag han o håkan) Så då ska jag säga till Håkan att han får hälsa från mig o Jojjo till Filip, men jag råkar istället säga att han ska hälsa från Filip till oss XD Det e inte första gången det råkar hända heller. Som jag har bett J.F att hälsa från J.L till mig hahah när jag skulle be henne hälsa från mig till J.L. Det e inte de enda exemplena XD Jag måste verkligen lära mig att snacka XD

image113

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, ta dig i kragen människa.

2007-04-21 @ 01:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback