freeedaaag

Jag vill just nu bara lägga ner o sova i hundra år. Jag e så jvla trött :/ Zzzzz...z..zz...... Det känns så himla kul att sticka till dansen just nu asså. Jag e skittrött o fortfarande förkyld, men jag får väl va me så mycket jjag orkar. Det e ju så kul att dansa^^

Idag hade vi tre timmars syslöjd. Riktigt tråkigt :/ Fast det va kul då Håkan o Tobbe kom insmygandes efter ungefär halva tiden :P Håkan hade me sig post-it lappar som han snott från Ida :P Får gunnel o ellinor höra det kommer vår klass säkert få dåligt...blablabla....bla... totalt onödigt att bry sig om.^^ Han tänkte sätta en på gunnel men hon såg dem o jagade iväg dem :P Jag fick typ halva häftet så när de gått så gick jag runt o satte lite lappar på människor :P Jag lyckades sätta en sån där liten rosa post-it lapp på awets rygg två ggr utan att han själv märkte det XD Alla andra märkte det tyvärr :P

På första timmen idag så sov typ hela klassen eftersom ellinor gick igenom ett svårt tal på tavlan. Efter hon gjort dt vänder hon sig om o kollar på oss o säger typ nu fattar ni väl allt jättebra eller hur. Av de jag frågade sen fattade inte en enda ett skitXD Bra tid att spendera en lektion på :P Sen på so:n så var dt bara gabbi som redovisa. Det skulle vara tre stycken till :P

Sen så tycker jag att jag o Jojjo va jätteduktiga idag. Min fiende fyllde år idag så vi gick till expeditionen för att de skulle skriva på tvn. När jag sen gratta honom i matsalen så stirra han bara ner i marken o Nederman som gick bredvid honom ropade det va hon! Han kan visst vara rätt så smart när han vill XD Alla me fler än två hjärnceller borde nog kunna lista ut vem det e som e min fiende :P Iaf om de läste på tvn idag XD

Nä nue  ska jag dra till dansen. Ha det gött alla små läsare :P


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Var kul när jag gömde mig för gunnel, så klockrent att klättra upp på skåpet som är typ en halvmeter högre än henne xD
Paula blev rätt förskräkt när hon såg mig ^^

2007-04-20 @ 18:12:19
Postat av: sandy

Dagen var ju helt död! kunde inte alla i träsläjds gruppen kommit in så skulle det bli ännu roligare =)

Postat av: Jojo

Tobbe:^^

Sandy: Hahahah, jag o jojjo stack ju bort till dem ett tag :P Erik hade hårnät på sig XD
De verkade allihopa iaf ha bra mkt roligare än vad vi har, kanske valde vi fel slöjd XD

2007-04-20 @ 19:14:13
URL: http://isprinsessan91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback