fredagen den trettonde

Än så länge har jag iaf inte ramlat i nån trappa elr nåt:P Fast igår spillde jag iförsig ut ett halvt glas vatten över tangentbordet så min otur har väl redan varit(bara för att jag tror det nu så ramlar väl taket ner i huvet på mig snart hahahaha)

Imorron kommer familjen Fesahaye hit^^ Hoppas jag e frisk då bara! Vill ju inte gå runt o hosta då precis. Får nog uppfinna en mirakelfrisk medicin tills imorron hehe

O
Sandra o Jojjo jag e inte blondie nr 2 om jag e nåt så e det nr 3. Både TT o E kommer före mig :P

Jag umgås me smarta människor...så varför e jag så ointelligent då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara så att du vet så är det inte på grund av ordningen som ni är nummrerade xD haha

2007-04-15 @ 10:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback