brum,brum

Gissa vad jag gjorde idag... Jag övningskörde :D Det va skitläskigt i början :P men sen blev det skitkul^^ Fast när jag skulle stanna i slutet så krockade jga nästan in i en sandhög haahhaah jag e så duktig :P

usch nu måste jag börja med so-arbetet. Ska redovisa på torsdag. Kommer dö då XD så alla människor, det va trevligt att lära känna er :P Jag klarar verkligen inte av att alla står o kollar på mig. Jag får värsta panikångesten o glömmer allt som jag tidigare kunnat. Riktigt mysigt.... Men jag kanske kan kopiera upp mitt föredrag istället o så kan alla läsa det själva istället så behöver jag bara stå där framme o visa bilder. Guud va smart jag e XD


image121

Igår kväll så va jojjo o sara här o såg på film. Sen gick följde vi Jojjo nästan hela vägen hem eftersom vi ju inte kunde låta henne gå ensam hem vid klockan 11 på kvällen precis. När vi gick så började vi snacka om hur killar gårXD Vi kom fram till att vissa överdriver stegen väldigt mycket. Sen så testa vi att gå så oxå XD fast jag lyckades inte hahaha, det va bara de andra två som gjorde :P Sen när jag o sara gick hem så var det nära att jag inte kom hem. Fast varför e min o Saras hemlighet mohahahah

Kommentarer
Postat av: sandy

jag slår vad om att de va nälstamaffian :P

Postat av: Jojo

Sandy: hahaha, dt va dt faktiskt inte du gissa fel^^ fast jag o jojjo träffade på två av dem när vi hyrt filmen på väg från Vby hahaha sara cyklade en annan väg en bit o missa dem precis den lyckoosten :P

2007-04-29 @ 14:02:09
URL: http://isprinsessan91.blogg.se
Postat av: Tobbe

Jag kan gissa på att det har med en kille att göra allafall :P

2007-04-29 @ 15:33:41
Postat av: Jag.

what ?! nuu får du allt ta och berätta...

2007-04-29 @ 20:01:44
Postat av: Jag

HAHAH NU VET JAG ! kanske inte så konstigt eftersom att du berättat xD

2007-04-30 @ 13:59:31
Postat av: Tobbe

............ give me a hint damnit :P

2007-04-30 @ 16:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback