blooondiiie

image103

Va mitt hår sådär mörkt innan? hjälp :P Tyvärr så har färgen gjort mig dummareXD o då har dt bara hunnit gå nästan en månad  sen jag färga det. Undra hur dum jag e om två då... hahaha

Har idag varit halvdöd, inte halvlevande:P Lite konstigt eftersom jag för första gången på typ tre år sov i minst tio timmar :D Var hos M & M en sväng o käkade påsklunch, sen stack jag hem o såg på filmen förortsungar som mamma hade hyrt åt den halvdöda tjejen även känd som mig :P Den va fett kul XD (påminn mig om att jag ska sluta använda ordet fett, annars måste jag börja använda magert oxå :P) Lite "musikal" nästan över den men iaf^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

och vart har du fått magert ifrån då ?

2007-04-07 @ 18:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback