aaaj, mitt finger :(

Om nån e intresserad så gör mitt finger jvligt ont just nu. Min "målvaktskarriär" är över XD Dumma sjua som sparka på bollen XD

Idag så var vi på cino4 på tekniska museet, nästan hela klassen. Eftersom det bara var en timme innan vi skulle mötas i Vby t-bana efter att vi slutat så stack jag o jojjo hem till Jojjo. Jojjo gjorde en "hemsk" upptäckt när hon kom hem. De håller på att göra om badrum o toa hemma hos henne o när hon skulle visa det för mig så öppna hon toalettdörren o fann därinne ingen toa XD stackare :P

På vägen upp till Vby mötte vi Jakob(lika borta som alltid :P). Jojjo lyckades på nåt vis övertyga honom om att det e jag som alltid hackar på henne. Det e såååå fel ^^ Sen var vi typ först uppe vid T-banan. Så jag o Jojjo tog en snabbsväng in på åhlens, med betoning på snabb :P Sen kom typ alla o vi åkte iväg. Jag o Jojjo hamnade med alla killarna. Jojjo o jag snackade lite om teletubbies me bl.a Håkan. ^^ har insett att killarna snackar om saker som kan vara...(hur ska jag utrycka mig:P....)lite speciella XD Eller okej, mycket speciella hahaha

Imorron e det sista dagen innan lovet. Guuud va skönt ^^

image100 Det finns vatten på mars XD

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Nice bild där :P Och du är bra som målvakt^^
Strunt i fingret du har 9 till XD

2007-04-04 @ 20:56:30
Postat av: sandy

Du använde namnet Jojjo typ hela tiden. Man blir ju knäpp i skallen XD Önskar jag hade varit me men jag mådda skit & dessutom skulle jag bara blivit åksjuk i biosalongan :P

Postat av: Jojo

Sandy: hahah, ska jag kalla henne kurtis istället elr XD Du skulle verkligen vart me i salongen, dt va skitkul XD Fast lite missförstånd där då karro vann. Var två pojkar som tog åt sig äran först...*host*tobbe,awet*host* XD

Tobbe: Dt e två veckor innan jag kan skada de andra fingrarna XD

2007-04-05 @ 20:31:44
URL: http://isprinsessan91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback