aaahhaaahhaa

Hahaha, jag som kände mig så duktig efter nationella matteprovet idag. Trodde att jag räknat någorlunda rätt på alla uppgifter utom än där jag fått volymen på en ring till en halvmeter. Jvligt stor ring XD Sen när jag snackade me alla andra o fick höra vad de svarade så insåg jag att jag kommer få IG på alla uppgifter förutom en hahaha J ag känner mig så sämst just nu XD Aja jag e iaf glad över att jag fick sluta 10.20^^

O idag fick jag sällskap av Håkan på väg till skolan. Sara va som vanligt inte i tid. XD Jag har insett att jag måste ha nån slags telepati elr nåt me Annika, Matilda o Peter hahaha, dt spelar ingen vilken tid jag går, jag träffar alltid på dem på väg till skolan.

Nu e det fyra dagars helg, Guuud va skönt :D På månda så e dt valborgsmässoafton^^ Då ska iaf jag (får förhoppningsvis me mig nåra till) först till Ådalen(har aldrig varit där förut XD) o kolla på när Denniz sjunger o sen så ska jag till Gläntan som alltid :P Måste ju köra den årliga traditionen att springa runt o leta efter varenda människa man kan hitta som man känner:P Jag krocka nästan me Van Dinter förra året :S usch hahah, en person jag inte vill träffa på igen. :P Kommer ihåg när vi gick hem från Jenny förra året. Vatten, Gula lampor, ingen bra kombination för andra. XD



Kommentarer
Postat av: sara

säg till så följer ja me till ådalen!=D
o kan nog skippa dt där med van dinter, men dt var ganska kul att misstolka dt där med lampan!hahaha...
någon som vill hoppa studsmatta vid midnatt i år igen?

2007-04-27 @ 21:17:08
Postat av: Johanna som andra Johanna tycker är bäst !

va vart hoppade ni studs matta förra året ? :P

2007-04-27 @ 21:45:43
Postat av: Jojo

Sara: Jag följer lätt me o hoppar studsmatta :D Ska vi flörta in oss hos TT, han har ju en vi kan hoppa på XD

Jojjo: Vi hoppade hos jenny :D

Postat av: Tobbe

Ni å studsmattor... Ni ger er aldrig va? :P

2007-04-28 @ 08:31:14
Postat av: sandy

Haha! Jag gick hem tidigare förra året & i år kommer nog inte bli annorlunda eftersom jag bor ännu längre bort. Men annars skulle jag gärna göra de =P

2007-04-28 @ 11:13:43
URL: http://gaarafreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback