7 gånger 10 är lika med...

7*10 e inte 170, inte heller 135. Tänkte bara om nån ville veta det till exempel dagens matteproffs hahahha.

Idag spelade jag fotboll me killarna. Det gick inge bra :P Jag var målvakt o släppte in typ tusen bollar :P Ingen bra fotbollsdag för moi. Till o me TT dribbla av mig o då e det illa XD Okej, jag har lovat mig själv att vara snäll mot honom men han brukar verkligen inte vara bra på fotboll :P Han kanske övat :P
 
Sen så blev jag lite sur på Jojjo o Sandy. De bara stack iväg pågrund av en viss anledning, tänker inte lämna ut den faktan här tyvärr :P Så då blev det lite läskigt då det bara var jag o killarna som spela.Så jag kunde inte koncentrera mig. Därför gick det så dåligt... Låter det som en bra bortförklaring till att jag va så dålig? hahah den stämmer inte in överhuvudtaget. Nog för att TT skrämmer mig lite me sina steg då han springer. Det låter dunk,dunk,dunk XD

Men jag gav upp efter ett tag. Fotboll var dt inte läge för idag :P Så istället satt jag o kolla på o lekte kommentator, jag tycker det e jättekul att göra det XD men sandy,jojjo o tobbe uppskatta dt inte precis. De började kittla mig me grässtrån o kasta gräs på mig. Sen när de ville gå så drog Sandy o Jojjo mig iväg. Riktigt snyggt me gräs o grusfläckar på kläderna.XD




Kommentarer
Postat av: sandy

Det var för ditt eget bästa XD!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback