23/4

Hahahah, jag råka göra bort mig lite idag på svenskan :P O pågrund av att Jojjo satt bredvid mig o hörde det så kommer jag bli påmind i typ tusen år för det. Inte kul.... XD

Idag hade vi konstigt nog bara 40 minuters lektion innan vi(alla åttor o nior i vår skola) gick upp till Vby för att kolla på bio. Jag o Sandra tappade bort de andra girlsen så helt plötsligt följde vi efter killarna i vår klass istället. Vi ville lixom inte riskera att hamna bredvid nåra skumma åttor eller så :P Filmen vi såg hadlade om Marie Antoinette. O jag säger bara en sak om denna "fantastiska" film. GÄSP. Den va så seg i början o sen gick allt så snabbt i slutet. Enda fördelen me biobesöket va att vi slapp sitta bredvid en fisande lärare som de andra tydligen varit tvungna att göra XD

Sen har vi alla typ sovit sig igenom dagen. Speciellt eftersom det var två timmar me Ida :/ Jag var vaken två ggr på två timmar typ XD Ena gången på engelskan då Jakob lutade sig så långt bak att han nästan knockade mig XD O sen andra gången på svenskan då jag som sagt gjorde bort mig lite :P Neej vänta nu kom jag på, jag var vaken tre ggr. En till på engelskan då Håkan o Tobbe började me sina galna lekar :P Den här gången va Emil me oxå^^ Fast jag tycker inte nån av dem lyckades speciellt bra me att lura oss när det gällde att "sticka" pennan i ögat :P Fast de gjorde mig ganska illamående då de återigen började snacka om inälvor o allt det där. Inte mitt favvo ämne precis XD


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Dynamit + Inälvor = Party Party ^^

Nä men, jag var inte för mycke med på den där ''sticka pennan i ögat'' leken, utom att vara den som stack in den i deras ögon ''host host''
men filmen... va handla den om? jag såv 98% av den :P

2007-04-23 @ 20:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback