.......

image104 Hahaha, varför? Du kommer ju ändå aldrig tillbaka? Inte för att jag skulle ge dig en kram då precis men iaf.... O bara så du vet, ordet svikare har du inte en jvla aning om vad det betyder, för då skulle du fatta att jag aldrig varit nån.

Så då var den irritationen över. Har just nu bara lust att skrika o slå på människor jag inte gillar. Som t.ex f.d "kompisar" i det här fallet. Fast det e nog inte den värsta irritationen just nu. Det finns ju denna kille som gillar min kompis. Problemet e att han inte fattar att hon bara vill ha honom som kompis. Han drar o sliter i henne när hon inte vill. Inser han inte att hon vill ha sitt eget space. Tydligen inte...men jag säger bara, fortsätter han så nu efter lovet kommer jag faan hoppa på honom o slå ihjäl honom :(

Märks det att jag e på grinigt humör? Det finns tusen saker jag skulle kunna få raseriutbrott över just nu, men jag kan inte : S   Vet faktiskt inte varför, men jag vill inte komma till skolan efter lovet o dampa på allihopa :/ Nån som har en boxningspåse att låna ut?

Enda ljusa stunden idag var när jag träffa mina kära vänner Johanna o Sandra^^






Kommentarer
Postat av: sandy

Men jojo då. Kan jag få filma? Vi gjorde ju upp en så fin plan idag tycker jag =P Men bara så du vet så tycker vi om dig även om du dampar på folk.

Postat av: Jojo

Sandy:Jag ska ladda min filmkamera så fort du säger till XD

2007-04-07 @ 21:06:47
URL: http://isprinsessan91.blogg.se
Postat av: Martin

Jag lovar dej, "Han" vet att "hon" inte är intresserad och "hon" menar inte riktigt vad hon säger med att vara "kompisar". "han" tycker också att det är jävligt jobbigt när ni pratar bakom ryggen om mej med mina kompisar, och inte låter mej veta.

P.S "han" är en idiot och han är jävligt lessen för det, men han kan inte hjälpa det. sorry

2007-04-08 @ 00:46:44
URL: http://serutsomharrypotter.blogg.se
Postat av: Tobbe

Martin, det är inte mig de menar den här ggn vettu...

2007-04-08 @ 13:30:00
Postat av: Martin

Jag pratar om mej själv i tredje person, dummer... det känns lättare så.

2007-04-08 @ 20:41:03
URL: http://serutsomharrypotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback