19:e

Jag e "mig själv" igen ^^ Har inte hackat på nån vad jag vet :P

Imorse gav jag nästan en tant hjärtattack. Hon hoppa typ en halvmeter upp i luften då jag kom runt hörnet bara sådär. Inte mitt fel :P När jag nästan va framme vid skolan kom jag o tänka på bananer i pyjamas XD Kan en människa anses normal om den skriver berättelser om bananer klädda i pyjamas? Vem kommer på nåt sånt. En historia om bananer som går klädda i pyjamasar hela dagen o som både större än björnar o möss(elr e dt råttor?) Psyket nästa XD

Imorron e det fredag. Dt kommer hända nåt speciellt då fast vad säger jag inte :P

Tänk att det e mindre än två månader kvar innan jag slutar nian. Vissa människor kommer jag säkert aldrig se igen. Riktigt synd :´( Jag kommer faan gråta störfloder på skolavslutningen XD Var god ta me med vattenfast mascara o en hink :Pimage112


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback