1,2,3 o 1,2,3

Äntligen har yrheten gått över XD Jag undrar hur många varv  jag snurrat idag^^

Det va faktiskt roligare än jag trodde o dansa där, men jag undrar bara en sak. Var va alla killarna i min klass?XD De enda jag typ såg me jämna mellanrum va väl Håkan  o Michel. Annars va det typ bara 9B-killar för hela slanten :P Vet inte hur jag lyckades men jag hamna typ bara me dem hela tiden. Mina kompisar va även försvunna där ett tag :P

Sen idag på rasten så hände ju en liten sak oxå. Rebecka,Vera, Erika, Emil, Håkan o Denniz hade vattenkrig me sina vatten flaskor. Lite läskigt eftersom jag själv satt i riskzonen :P

Jag visste faktiskt inte att de två va så rädda för mig men tydligen....Man lär sig väl nåt nytt varje dag XD


image99


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Hade jävligt kul på dansen jag med ^^
Å vattenkriget, satan va jag satt och garva :P

2007-04-16 @ 20:35:08
Postat av: sandy

Det var verkligen kul =P men ina ötter håller på att falla av pga av dagen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback