söndag 26

Jag hade världens skummaste dröm inatt. Den va typ nån blandning av PeterPan, lilla sjöjungfrun, barnprogrammet Vintergatan(som gick för nåra år sen) och skolan. hahaha Jag tror jag fått i mig nåt konstigt de senaste dagarna. :P

Igår va jag hos Sandra på tjejmiddag. Vi käkade och kollade på film. Filmen hette All you´ve got och handlade om ett gäng tjejer som spelade volleyboll och ville ha stipendium genom det. Jag, Karro och Paula satt och kommenterade varenda match de spelade, vi e ju proffs på det där nuförtiden förstår ni hahahaha

Ska börja plugga snart, Har engelska prov, musikförhör och att göra klart bilden till bilden. Kul eller hur :/

Sen så har Tv:n fått damp igen så den funkar inte, men jag får väl klara mig ändå :P Kan lyssna på McFly istället hehe



silence is a scary sound

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback