slå mig blodig, de såren läker i allafall

Idag har jag vart i skolan, som vanligt. :( Fast det har i o för sig vart kul ändå. Trots att halva klassen var sjuka.

Vet ni hur dum man kan vara så att man missar två superbra chanser att hämnas på TT, hur flummiga engelskaord kan göra en :P och hur lång sågspånshuvet blivit : / Såna saker som inte spelar nån roll överhuvudtaget, men som man ändå hänger upp sig på. Skyll inte på mig, jag e miljöskadad :P

O så spelade vi fotboll på idrotten, bara min klass, 9d hoppade trampolin elr va dt heter (trampett?). Jag äger som målvakt :P Fast Jakob måste nog lära sig sikta lite bättre hahaha. O en viss person måste nog lära sig räkna rörliga föremål haha

Imorron ska jag på öppet hus på NTI-gymnasiet tilllsammans me Jojjo.



kan jag glömma dig?.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback