gegga :P

Idag hade jag, Jojjo2 o Sara skitkul :D

Först va jag o jojjo i Vby o handla massvis me frukt, grönsaker o yoghurt. Sen hade vi lite diskussion på hemvägen eftersom jojjo inte litade på att jag skulle hitta hem till mig. Men vi kom hem till slut!!

Sen kom sara en kvart försent så då började jag o J2 me fruksalladen :) Den blev skitgo :D o ni ska veta hur grymt kul dt e att göra fruktsallad hahaha. Efter dt gjorde vi egen ansiktsmask och dip. Vi va så duktiga att vi inte blanda ihop dem sen :P  När vi haft ansiktsmask så kollade vi först på de roligaste scenerna ur Ice age 2 o sen så kollade vi på Just my luck. Killarna i McFly är så snyyygga i den filmen asså ;)


Imorrn ska mamma, Jonas o pappa till farmor o farfar över dan. Tror inte jag ska följa me. För i så fall måste jag väl ha med mig godis för att muta min kusin med för att få honom att snacka me en. O han e ändå 17 haha. Fast han e nog inte den värsta av mina släktingar. Ska bara se mammas sida av släkten :P Finns nåra skumma typer där, speciellt en... Han heter samma sak som min brorsa heter i mellannamn haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback