andas

Min dag började med att jag sov mig igenom spanskan hahaha. Sen hade vi engelskaprov och dt gick inte precis bra, men man får ju alltid hoppas :) Sen va dt lunch och vi satt i matsalen nästan hela rasten. Karro, Madde och Anna va väldigt fina i håret ett tag :P. Jojjo borde dela med sig av sin mandarin.

Efter lunchen hade vi So, jag tror jag sov mig igenom den lektionen oxå. Men när vi hade No efter dt så var jag faktiskt superduktig. Jag höll mig vaken :P Sen hade vi en liten kort rast mellan No:n och bilden och då blev jag jagad av Sara runt ungefär hela ljushallen för att jag tagit hennes dricka. Jag hade i o för sig lite hjälp av Håkan o Gabbi, men till slut lyckades jag skaka av mig Sara o ta lite av drickan :)

På bilden hände så mycket förutom att dt var konferans för högljudda och gnisslande ljud elr hur dt nu va. Vet ni hur svårt killar när de ska få på sig armband?haha. Efter bilden hade vi slöjd o den lektionen sov jag igenom oxå hahaha.

Jag o Jojjo2 va på öppet hus i täby gymnasium nu på eftermiddagen/kvällen oxå. Den skolan skulle jag vilja gå på:) Fast den ligger en timme härifrån om man åker kommunalt : /












varförvarförvarförvarförvarförvarför måste det vara så :´(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback