Wohoo!

Sista vanliga skoldagen. Egentligen helt värdelös dag men så rolig ändå :P

Första timmen var No. Vi gjorde julkort :D Mina blev lite....ööh....mobbade. De ser totalt hemska ut men jag kan säkert ge dem till min mamma o pappa :P Efter det hade vi So. Jag och Jojjo gjorde nåt nutidskryss tillsammans, som sen hela klassen rättade tillsammans. Under tiden alla gjorde det så fick vi en och en gå in till våran So-lärare för att få reda på betygen. Det gick inte så bra för mig :/

Sen va det dags för matten. Vi fick spela spel hela lektionen. Jag, Karro, Anna och Paula spelade Yatzy o jag vann :) hehe stolt. Sen var det lunch o eftersom det är totalt iskallt i min skola så smet jag och de andra in i slöjdsalen då Sara o Jojjo skulle göra klart sina grejer i slöjden. Zacki och Håkan var oxå där eftersom Zacki skulle göra klart sitt och Håkan bara för att han oxå hade tråkigt. Efter ett tag började Håkan och Anna "slåss" med ett skohorn. Först hade Håkan det, men sen fick Anna tag i det och sprang iväg. Helt plötsligt va hon försvunnen så Håkan börjar gå runt och leta i salen. Han kollar under alla bord o bakom skåpdörrar onär han går förbi det lilla rummet med en provhytt i så hoppar Anna fram, viftande med skohornet och Håkan hoppar säkert 2dm upp i luften hahaha. Det såg så kul ut :P

Sen hade vi spanska. De som inte redovisade om ett land igår skulle göra det idag. Allt gick bra, alla var så duktiga :), men när Emil och Filip skulle redovisa så hörde man att Kaminski(lärare) och nåra elever höll på att skrika åt varandra i klassrummet bredvid. Eftersom det inte gick att kocentrera sig på vad de sa om sitt land, så gick Anette(spanskaläraren) fram till dörren som skiljer klassrummen för att säga till dem att vara lite tystare. Men när hon öppnat dörren så säger hon ingenting (hon e väldigt liten tillväxten och har ingen vidare stark röst) eftersom Kaminski fortfarande står där och gapar. Då går Max (i min spanskagrupp) fram till dörren och skriker att vi vill ha lite tyst så vi kan forsätta med vårat.Dagens hjälte ;P. Kaminski blir helt tyst och jag, Jojjo, Sara o Sandra börjar asgarva. Känns lite taskigt egentligen att bara börja asgarva, men vi var så trötta och flummiga att det bara blev så. Hoppas bara inte att han blev sur :/




4 dagar kvar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback