tralalalaaa

Jippie, ingen mer skola på 18 dar :D

Karro, Paula och Emmily var jätteduktiga. Madde, Gabbi, Denniz, Ida, Svante(visste inte att han kunde spela saxofon) och Johnny var oxå duktiga :) Men jag måste oxå säga att killarna i klassen var otroligt duktiga på att sjunga. Speciellt Erik o Jakob hahaha :P

Sen var det dags att gå tillbaka till klassrummet, där vi fick pepparkakor, mockakakor (båda bakade av våra klassföreståndare) och saft. Medans vi fika så fick vi oxå våra betyg. O jag har typ höjt mig i fyra ämnen :D
Efter att ha sagt hejdå till alla klasskompisar förutom "gänget" o letat efter Karros betyg som försvann spårlöst så var det dags att gå hem till Anna. Vi lämnade våra presenter där och gick för att köpa pizzorna till lunch. Det var så fullt på pizzerian så vi köpte pizzorna och tog med dom hem. När vi väl var hemma hos Anna och skulle öppna kartongerna så möts jag och karro av en minichock :P Eftersom pizzorna brukar vara så stora där så beställde alla barnpizzor. Men jag och Karro som båda beställt calzone, blev lite förvånade då våra pizzor var så pyttesmå att det behövdes minst tre för att få en vanlig calzone. hahaha Men vi blev rätt så mätta ändå.

Sen va det dags för alla att öppna sina julklappar. Det tog oss lite mer än två timmar att dela ut alla. Jag fick superfina julklappar :D Hoppas de tyckte att de julklappar de fick av mig var fina oxå :)

Ska snart iväg med la familia och handla julgran :D


min familj är så medelsvenssons som det bara går :/ förutom att vi heter Larsson och har en kompicerad släkt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback