temadag....

Idag va det temadag. Först så skulle 9a,b och c samlas i M1. Min klass gick in på direkten och satte oss samtidigt som de andra två klasserna stod utanför dörren och frågade om de kanske gått fel. Hahaha, min klass har en skrämmande effekt. Sen så gick vi till aulan för att lyssna på en gubbe(okej dt där lät illa men han e en gubbe) som berättade om sin tid som fånge i koncentrationsläger. Min klass fick sitta på de första raderna, så jag, sandra, sara och nåra till fick sitta längst fram. Bra med benutrymme:)

Sen hade vi lunchrast i en och en halv timme. Vi satt nere i Leffes rum som alltid och TT kom förbi två ggr bara för att kolla vad vi gjorde och båda ggr så klagade jag på att han kom in dit. Jag sa det så högt att jag tror att han hörde det iaf en av gångerna. Varför har jag blivit så taskig på sista tiden?

Sen va det ju det här konstiga typerna jag mötte efter spanskan som var på väg ner till korridoren med nåra masker på sig. Va fan skulle de hitta på?


Det e lucia imorrn :) Vi ska ha glitter i håret och gå upp till kyrkan och kolla på när kören uppträder, Paula e me :) Sen så ska jag tvinga på en viss person att ha på sig glitter den med. Elr kanske fler :P




11 dagar kvar....Mamma och pappa kanske ger mig en skateboard.Hoppas hoppas hoppas 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback