silence is a scary sound

Idag ska jag till stan och handla julklappar tillsammans med Sara, Elena och nåra av Elenas kompisar som jag aldrig träffat förut. Ska bli interessant :P

Igår var jag i skolan(som alltid : / ) Sen va jag,Sara och Sandra i Vby C och letade efter present till Jojjo2. Efter det så gick jag o Sandra till McDonalds där vi satt i femhundra år och snackade om musik och muffins. :P Jag ska lära mig spela både bas och trummor nån vacker dag haha. Jag har världens bästa taktkänsla (not!).
Sen skulle jag hem till Jojjo2 eftersom hon hon skulle ha dansträning o jag skulle få se på den. Hon va superduktig:D Sen fick jag skjuts hem av Jojjo o hennes föräldrar. När jag kom hem så bytte jag om till min fina blå klänning hehe. Sen åkte jag och mamma för att hämta upp Sara o sen åkte vi till Jojjo2. Där käkade vi tacos o kollade på filmen High school musical o dansarna i bounce. Mycket dans, sång och musik igår alltså. O lite pepparkakor :P

oh shit, va klockan e mkt, måste skynda mig nu. Se yaa :D


inte tisdag :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback