min väska

min väska

Detta innehåller min handväska
1: Min fina rosa handväska från Friis Company
2: Garnier Fructis Style surfer hair
3: Extra batterier till digitalkameran (som jag tog kortet med)
4: Min plånbok jag fick för ett elr två år sen av min faster o mina kusiner
5: Kladdpapper
6: Min lilla sminkneccesär med det smink jag behöver :)
7: Min mp3, mpman
8: Mitt rosa lipgloss från H&M (egna märket)
9: Mina nycklar med ett fint nyckelband från konfirmand i Vby
10: Mobilen, en siemens M65
11: Ett häfte med bussbiljetter(?)
12: Pennor


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej jojo! Jag testar mig runt lite här. Jag ville bara be dig att skapa en profil. då kan jag lägga dig i mina kontakter! :P Det gör du genom att titta högst uppe i höger hörn där man fixar sina saker. Där står det "dina uppgifter" tryck där och sedan på "personprofil". Där kan du fixa lite. Du får gärna lägga till min om du hinner eller kommer ihåg hur man gör. Om du har en profil komer den att synas i den där rutan till vänste på bloggen, HÖGST upp. Och föresten glöm inte att logga ut från msn om du är borta i flera timmar! Jag bli galen på att se dig inloggad men inte kunna snacka me dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback